„Obserwujemy duże zainteresowanie zagranicznych internautów i mediów Kościołem w Polsce, dlatego chcemy opisywać życie naszego Kościoła w języku angielskim” – podkreśla rzecznik Konferencji Episkopatu Polski ks. Paweł Rytel-Andrianik.
Biuro Prasowe Episkopatu Polski chce także dotrzeć poprzez Twittera do zagranicznych dziennikarzy i korespondentów.
Pomóż w rozwoju naszego portalu
„Osoba św. Jana Pawła II i polska kultura związana z chrześcijaństwem sprawiają, że życie Kościoła w Polsce jest interesującą tematyką dla odbiorców zagranicznych. Do wzrostu zainteresowania przyczyniły się też Światowe Dni Młodzieży w Krakowie” – wskazuje ks. Rytel-Andrianik.
Na profilu @ChurchInPoland publikowane są informacje o bieżących wydarzeniach w Kościele w Polsce, stanowiska Episkopatu oraz komentarze do spraw kościelnych i społecznych. Pierwsze wpisy na Twitterze pokazały, że jest duże zainteresowanie publikowanymi treściami.